Saturday, September 11, 2010

My age




adoi,,bila cakap pasal umur ni , aku rase sedih r. Sebab semakin kita tua, semakin banyak memori yang kita ade.Pasal kawan2 , cikgu2 , family, n banyak lagi. aku taknak kehilangan semua ni. Lagi2 bila cakap pasal kawan. Aku baru 19 tahun tapi aku rase dah macam banyak sangat aku hilang.
Memori pasal kawan sahaja dah boleh wat aku menangis. Banyak sangat kenangan, time lepak2, time makan same2, dan time bergurau senda. Korang memang best. Aku rindu sangat time kita semua bersama.
Tapi sekarang, kita semua dah tak lagi macam dulu. Masing2 akan bawak haluan masing2. Kita semua berubah mengikut paksaan masa .. Tak banyak gambar korang yang aku ade, tapi aku rase kalo ade gambar pon, takkan terubat rindu aku..
Itu baru cerita pasal kawan.. Aku pon masih belom bersedia nak menghadapi masa depan. Ape yang akan jadi kat aku, adakah aku dapat keje yang bagos untuk menyara kehidupan, bagaimana aku nak survive kat dunia luar yang penuh cabaran nanti.. Terlalu banyak sangat persoalan dalam benak fikiran aku ni. Aku risau sangat pasal masa depan aku..
Macam mane agaknye nak wat persediaan untuk mase depan ek.. aku tak boleh ubah apew2 tentang mase yang sentiase berputar.. Only one thing i can change.. MYSELF.. Aku kena bersedia untuk apew jua yang akan aku tempuhi pada mase hadapan.. Aku kena mula berubah dari sekarang.. Itu hanya kata2 yang aku ungkapkan dalam blog ni..
Tapi mampukah aku lakukan??

3 comments:

  1. Yea.. betul tuu..
    xpee2.. doakan jee utk
    dyowg.. smoga sihat sjahtera:)
    nnti jumpe laa puas2..haha..
    study? org genius mesti laa
    bley berjaye:)soal rezeki tu
    urusan Allah.. yg penting
    dekatkan diri dgn Dia.. pasti
    kehidupanmu lebih bermakna =D

    ReplyDelete