Friday, October 15, 2010

anugerah?


ermm,, akhirnye dapat juga aku post kat blog .. bende nie sebenarnye dah lame .. oleh kerana banyak sangat assignment and test yang terpakse aku tempuhi, tak sempat aku nak post bende ni awal2..
diam2 aku dah dapat satu anugerah dekan secare tak sengaje untuk semester 2.. aku bersyukur sangat kepada Allah s.w.t atas ape yang dipinjamkan pade aku nie,.. aku tau aku punye nikmat nie boleh ditarik bila2 mase jerk,anugerah ini hanye pinjaman semata-mata..
abou majlis anugerah, pengalaman aku 1st time nek atas pentas.. macam2 perasaan aku mase OTW nek atas pentas tuh, takut , bengang , n bangge sikit2.. hahhahha! poyo arn aku nie.. dah r name aku first yang kena panggil mase nek atas pentas tuh.. tak kisah r.. benda dah lepas pon.. aku juz nak kongsi kegembiraan jerk.. yang aku ske majlis kali ni sebab aku dapat duduk kat meja yang dah disediakan makanan so takyah larh aku beratur nak amek makanan nanti ,hehhhe,, tapi yang tak bestnye aku tak dapat duduk same tempat dgn member2 aku..
erm,, ni ade sikit pic pada malam tuh,, gambar ni semua diambil lepas selesai majlis tuh..


















actually, majlis ni bertemakan "arabic" konon nak nampak grand r.. sebab tu dak2 nie dress up len macam jerk..tapi aku tak ikut tema pon sebab aku taktau nak pakai ape dah.hahhaha.. men langgar jek..hahha itu yang klaka sikit tuh..that's all about anugerah.. lastly, i want to thanks to my family for their support, my fwen at kij,my fwen at SMKTR 2 and all person who know me..
thank you everybody...

4 comments:

  1. "Try to discover
    The road to success
    And you'll seek but never find,
    But blaze your own path
    And the road to success
    Will trail right behind"
    tahniah yee !
    ehem , dapat bunga pink .
    mane aci . haha ^^,

    ReplyDelete
  2. haha . klau bley nak laa ^^,
    ishh , jeles2 =p

    ReplyDelete
  3. hahhahha,,
    takpe2..sem ni kan ade.

    ReplyDelete