Monday, January 17, 2011

Terkena den !



hari ni , 17 ari bulan 1 tahun 2011 aku g kolej r cam biase, hati rase sronok jew, taktau r pasal ape.. datang2 kat kolej tros g kat cafe lepak cam biase.. kelas pagi tuh start kul 8.30 klas BEL.. ntah otak aku pikir ape ntah pagi tuh.. macam blank jew, tapi happy,, hoho
aku masuk klas cam biase, abes klas dalam kul 10.30 pastuh sambung kelas FAR lak , bagi sape tatau FAR tuh , kelas perakaunan yek.. so far~ hahha! kelas ni pon 2 jam gak tapi naseb bek , dy bagi kuar awal, kiteorang pon happy jew r.. kuar2 kelas jewk, dak2 ni ajak makan kat luar, aku pon on jew r.. macam biase ar arn, amek helmet kat surau pastuh g tempat motor,, sampai2 jew aku kat tempat motor , aku rase pelik semacam gak.. aku nak nek motor, tapi mane kuncinyew.. timbul 1001 persoalan disitu,, hahaa..
risau r gak aku.. aku tengok handle aku tak lock, confirm r aku tertinggal kunci aku kat motor pagi tadi.. aku pon tanye r dak2 ni kalo2 dyorang ade nampak or terjumpe kunci motor aku, semua cakap takde, aku dgn member2 aku pon g jew r kedai makan yang tak bape jauh dari situ,, maklumlah nak makan kat cafe tempat kiteorang blaja tuh kena pikir 3 , 4 kali seyh.. mane taknye, cafe sini letak harge mahal r.. cekik darah tol.. haha,, tapi bukan pasal cafe ni , aku nak citer hari ni,, next time maybe..hohoh
kat mane aku sampai tadi?? lupe lak.. haaa,, kiteorang g makan kat luar arn, makan r cam bese, balik2 dari kedai makan , aku tanye lagi dak sorang ni.. name dia hapis,dak2 parit nie..hahha,, aku tanye r dy skali lagi, ade nampak kunci aku tak,, dy cakap takde ,, tuh r letak merata-rata.. aku dah pelik dah,, letak merata-rata??
hihoh,, aku dah syak dy gak r yang amek, tapi aku still mencari gak.. petang tuh lak ade klas AIS..ice2 baby..hohoh 3 jam tuh kelas ni.. sakit mate aku ngadap komputer ni..
dalam kul 5 camtuh, kelas abes.. lega aku. kebetulan cuaca kat luar hujan , yang member aku sorang ni pon ade bawak kad poker.. sementara tunggu abang aku hantar kunci sparepart n tunggu hujan benti, aku men r poker dgn member2 aku ni.. sampai kul 6.. time nak balik nie, si dak hapis ni bagi lak kunci gua, siot tol!.. kalo bagi awal2 kan senang,, haahha
papepon thanx r kepade si budak parit bilal ni,, jage kunci aku elok2.. kalo dak lain yang jumpe , abes motor wave 125 aku kena kebas,, dah r laju motor tuh.. sampai motor dak parit bilal si hapis ni pon takleyh kejar..hahhah! bile ntah dy nak repeat lagi dgn aku... hhooho..
joke pis, jangan marah.. hahahha last skali aku nak cakap
WAKENABEB!

2 comments: