Tuesday, March 1, 2011

Senarai Kereta Teratas .


pe kabo sume?? mesti sume sihat kan.. kalo tak sihat , takkan laa ade mase nak jenguk blog yang tak seberape indah nie..dah lame rase tak update blog aku nie,,, dah berhabuk dah pown..tibe2 hari ni ade feeling lak nak citer pasal kereta idaman aku lak,, ce cte ce cte.. hihih,. kereta yang mendapat ranking pertama dalam kamus hidupku wat sementare ni adelah BMW,, fuh,, malas aku nak citer pasal kete BMW nie.. kalo citer memang tak abes2,, dah laa lawa design dy.. memang tergoda r den,, design dy ala2 sporty pon ade .. aaarrgghhh!! yang penting kete2 BMW ni memang cun r.. ni yang wat aku nak kumpul wit nie,, ari ni jew aku dah kumpul RM 0.30 ,, agak2 kalo satu hari aku kumpul nilai yang same , bile aku leyh dapat kete BMW nie?? tertnye-tanye aku..,,hahaha!! btw , ni salah satu gambar kete BMW yang aku idamkan,,


aku marah r bile orang pinjam kete aku , pastuh letak kat tepi laut,, dilambung ombak gak nanti..haahha

itu citer pasal kete yang look sporty skit n mcm nak menayang-nayang jewk..hahhaha,, yang ni lak kete jenis yang bagi aku sesuai r untuk dibawa jalan2 same2 dgn family bak kate orang putih, kete jenis MPV r,, hahaha,,, mesti korang sume tatau aku minat MPV ape,, ahhaha,, tape2 aku bagi tau nie,, aku takleyh tahan bile aku tengok MPV keluaran TOYOTA nie,, ALPHARD r ape lagi,, bapak besar kat dalam tuh,, kalo aku dapat kete ni, aku takyah beli rumah pon tape r,, haahha,, ade lak camtuh,, rumah penting oooo... tapi sies beb ALPHARD ni memang aku minat,, pintu dy pon leyh tahan gak,, ish2... bg sesape tatau TOYOTA ALPHARD tuh yang mane satu ni haa gambarnye,,


yang kat atass ni gambar TOYOTA ALPHARD HYBRID,, btw , aku suh korang tengok kete tuh ea,, jgn tengok pompuan kat blakang tuh laakk,,haahaha

kalo aku dapat dua2 kete kat atas ni pown dah ok dah,, hahahhah,, berangan jew aku nie.. hahha,, tapi aku selalu ingat satu bende nie,,
"Dreams can be Reality if u after it"
sebenarnye ayat ni pown aku main wat sendiri jew .. hahahaha!!
ermm,, itu jew lah citer wat mase nie,, t ade ape2 yang terlintas kat pikiran nie , aku update lagi k,,

No comments:

Post a Comment