Sunday, February 26, 2012

Semester terakhir ??

Assalamualaikum..
lame betul aku tak jenguk blog aku nie.. macam mane nak jenguk kalo bising memanjang je, ok laa, untuk post kali ni , aku nak citer pasal semester terakhir aku, semester 6. fuh.. kalo nak dijadikan cerita , semester ni laa aku rase paling tertekan sekali.. dengan projek yang nak kena submit sebelum due date.. presentation lagi.. btw , minggu lepas aku dan rakan2 baru selesaikan presentation tentang entrepeneur(etr).. kteorang ditugaskan utk wat proposal utk bukak syarikat baru dan kami pilih utk membuka 'Cobuck Cafe'.. syarikat kteorang bertemakan desert and western food,,
kteorang cube yang terbaik bagi menyelesaikan projek tuh.. apepun , Alhamdulillah projek untuk ETR sudah selesai , tinggal lagi satu je projek iaitu Projek Far 360.. fuh.. sumenye dah settle , tinggal nak dibentangkan je 28hb Februari ni.. bagi aku sem ni sangat2 memenatkan and sangat2 menguji kesabaran . yelaa , mane taknye sampai aku dgn member2 len kena stay sampai malam kat kolej nak siapkan projek.
takpelaa kan, itulaa hakikat jadi 'STUdent', kalo tak nanti jadi 'STUpid' lak kan.. haahah..
tinggal satu je bende lagi aku risaukan,, FINAL EXAM !!! fuh , 14hb March ni , start paper first aku and last paper 31hb March .. aku harap , aku dapat bagi yang terbaik untuk exam kali ni , yelaa , dah last kan, kalo bule aku tanak ade repeat paper .. pade sume yang membace entry aku kali ni , aku mintak korang sume doakan aku k utk exam ni and utk mase akan datang .. peace =]

No comments:

Post a Comment