Saturday, March 12, 2011

Dugaan untuk jadik baik


act , kejadian ni berlaku pada 11 ari bulan 3 mase tuh,, juz aku je tak sempat nak update blog nie,, sorry terlambat skit update.. ok2,, citer dy camni,, btw , 11 ari bulan tuh ari jumaat .. pagi mcm biase aku sepatutnye ade kelas , tapi tibe2 Puan Bee(lect BEL aku) cancelkan kelas sebab ade gastrik lak,, cian dy.. padahal happy sebab tade klas pagi tuh..heheh,, aku pown tatau nak wat pe dah,, aku pon ajak r member aku sorang ni.. name dy amin..aku ajak g jusco,, mane tau ade ape2 barang yang berkenan ke,,
sampai2 kat Jusco Tebrau tuh, kiteorang pown pusing2 r.. bosan glew beb, macam dalam dunia ni ade kiteorang 2 orang jewk.. hahha,, member2 den yang len leyh ade klas lak ,, pastuh ade yang nak balik kampung dyorang r,, ade common test r,, macam2 r,, aku dgn amin ni pown cadang r nak tengok wayang lepas sembahyang jumaat, dgn memakai helmet nova sport , aku dan amin menuju ke masjid berdekatan,, dah abes sembahyang jumaat jewk, aku tengok helmet aku dah kena rembat sudah,, adoiyai,, nasib bek time tuh aku tengah kaye skit, ade r jugak wit nak beli helmet baru meh,, nak wat camne arn,, tak sangke lak helmet nova sport ni kire market gak,, setanding arai and zeus lorh,, hahahhha,, aku pon bagi wit kat amin , suh beli helmet , den amik aku balik.. nak wat camne arn,, kiteorang pown g jusco balik , beli tiket wayang ,
movie start kul 4, mase kiteorang beli tuh baru kul 3 beb, tatau nak buat ape , kteorang pown g lah makan kfc, den layan basketball jap..
sampai mase kiteorang pown masuk wayang , lpe nak bagi tau , kiteorang tengok citer I AM NUMBER FOUR,, best jugak beb citer tuh,, memang aku pnye selera r movie2 camni.. hahaha,, pale pon malas nak runsing2 pasal helmet yang dirembat tuh,, hahah,, enjoy saja meh.. abes movie , kiteorang pown chow,, eh , baru aku pasan yang tajuk post aku kali nie , tade kne mngena sangat meh,, hahha patutnye aku tukang tajuk "ONLY TWO OF US IN A WORLD" hahaahha,, tape meh,, memang meseg aku yang pasal helmet tuh jewk,, hahhaha,, tatau nak tulis ape dah, tuh yang aku ngarut semacam nie,, hahahah,, btw thanx sume , sudi singgah di blog ku nie yek..

No comments:

Post a Comment