Monday, October 17, 2011

Twitter ??

dushh !! dah lame tak update blog ni. Busy memanjang je (padahal malas ), kalo ade mase pon , bukak FB kejap2. arrghh , rindu tulis blog , ok laa , arini aku nak cte pasal twitter . Aku dah lame ade bende kejadah ni cume tak pandai gune je . Baru semalam aku men godek2. Dengan bantuan member aku sorang ni , pahamlaa aku sikit2 pasal twitter ni..kalo aku cakap mesti korang kenal punye , Abg Adha Sahaja kite tuh.. korang search je kat mane2 sume ade. kalo korang search kat Fb , siap ade 2 account lagi muncul . Maklumlaa , mamat ni suke wat video , dy pon ade gak upload video dy kat youtube .
Eh , jauh daa aku lari tajuk ni , ade pulak cte pasal si adha ni.. padahal tajuk pasal twitter , hahah.. ape2 je laa. aku pon dah takde idea nak cakap ape lagi . Emm , pape pon , best laa gak bertwitter ni even tak ramai followers , tak macam dak2 len.. maklumlaa tak popular pon.. k laa , mau chow daa, thanx for reading.

No comments:

Post a Comment