Saturday, June 5, 2010

Comics







itulah antre komik2 yang aku bce.Cume komik Naruto n Conan tu je r yang aku tak ikot sangat.Aku tengok cte naruto tu dah len macam jerk,,tak best lak..hahahha
yang aku salut cte 2 dudes r..memang best r Gempak!
Boleh cte pasal dak2 remaja lak,best tol..Yang aku tak leyh handle zint pandai masokkan cte pasal street monkey and parkour..Part tu yang aku paling minat..
Yang aku respect dalam komik Zint ni,semangat persahabatan watak2 tu r coz skg ni memang susah nak cari semangat setiakawan tuu..Papepon, maseh r pade member2 aku coz sudi jadik kawan aku..Tak kisah r korang dak2 ST kew,dak2 SC kew,dak2 mne pon,korang still my fwen..eh? macam dah lari tajok jewk?baek2 cte pasal komik,skg cte pasal kawan lak..ahhaha,,x kisah r.Lastly, aku nak cakap
GO COMICS!
coz komik dah banyak bantu aku isi mse lapang aku..

No comments:

Post a Comment