Saturday, June 12, 2010

my day..


yahooooo!!!
sronok betul aku arini..nak tau kenapa?
meh,sini dengar atok nak cter.pagi tadi aku bangon r mcm biase nak pergi kerja larh ktekan,sampai2 aku kat tempat kerja aku tgk dua-dua kaunter dah bukak..owh lpe lak nak cakap aku ni kerja sebagai cashier kat satu pam minyak..shift pagi.aku datang tengok kaunter dah bukak,aku pelik r.biasenyer budak malam bukak satu kaunter jerp,tapi aku tgok pagi ni,2 kaunter dah bukak,rpenye aku terlambat datang daa...ade budak lain yang dah bukak kaunter dulu sblom aku,hehhe.
tapi ntah macam mne boleh terlebih sorang pulak kje siang tadi..aku kre orang extra.hahha
satu hari aku tak payah jage kaunter..hahhah.aku juz kne sapu2 n mop sikit jew.hahha..sronok btol,,hehhe..nak dipendekkan cerita,siang tadi,aku byk curi tulang r..sebab dah takde bende nak wat,,heheh..pastu aku teringat tentang reunion dgn member2 aku,nak mintak cuti..happy tol aku ble kerani cakap aku boleh cuti esok..skang ni tunggu member2 aku jerk..ntah jadi kew tak ni,,diam jerk..
mintak2 jadik r..aku taknak pada hari gembira aku ni,aku dapat berita yang tak bpe bek pulak dari member2 aku..penat aku mintak cuti ni..

No comments:

Post a Comment