Wednesday, June 2, 2010

Parkour?



Rasa mcm nak nangis pulak bila cerita pasal parkour ni(hahhhaha) coz ade r pengalaman sikit pasal bende nie.Actually aku sebenarnye pernah main sukan nie walaupon tak terer.Ni kisah zaman skol dulu r.Mse tu otak remaja,darah panas..hahahhah
Aku start men mse aku form 4.Mse bru lepas PMR.Konon dah merdeka r nie.Mse form 4 boleh dikatekan zaman liar aku r.Ponteng kelas,men kejar2 dgn cikgu,tapi tak larh sampai wat bende2 yg tak patut.
Mse form 4 tue aku ade r geng parkour ni.Tpi tak rasmi r.Kteorang men kat skol jerw.Tak pernah pon nak cbe kat tempat len.
Kteorang pon tak tau ape yang kteorg pikir mse tuh.Memang gle r.Ade kew nak ceroboh skola.HhHHHHAHAH.
ktorang pecah msok skola tu waktu bulan ramadhan.hahahaha,,..Walaupon orang cakap syaitan kena ikat,tapi kteorg pon tak tau r.Kteorang mcm didorong nak wat bende tuh.
So,kteorg pon msok r sebuah skol.First time msok xde apew yg berlaku.Semuanya berjalan dengan lancar.Mse tu berape org jerw dalam 3,4 org je kot.Second time kteorg msok,kteorg kumpul 8 kawan terpilih(hahhaha).Semua setuju nak pecah msok skol tu lagi.
Tapi kali ni nasib kteorg tak cukup baek coz security guard tu perasan dan salah seorang dari kami ditangkap.Erm,mlas lak nak citer,aku skip sket ea.
Erm,mujurlah tak jadi kes polis.Kteorang hanya diberikan surat amaran oleh sekolah kteorg dan kes ditutup.Tarikh keramat bagi kteorang ialah 10 oktober 2007 and we called it double 10.Ape yg sy cbe sampaikan disini ialah

"PENGALAMAN MEMATANGKAN FIKIRAN"

Nak tau spe 8 kawan terpilih tu?
ini larh dyorang yg aku cakap..
The Collest

No comments:

Post a Comment