Wednesday, June 2, 2010

result dah nak kuar!

Adoi,cuak pulak ble cakap psal result ni.Maklumlah dulu mse skola amek sbject science tapi sekarang amek diploma in accountancy lak..
Tu larh,mse skolah dulu cikgu soh pikir nak msok kelas apew taknak pikir btol2..
Nak ikot kawan jerk..
hahhahah,,ape nak wat everybody make a mistake.Aku harap,keputusan aku ambik diploma akaun ni,pilihan yg tepat.
anyway,aku dah sem 2 sekarang nie and tgh cuti.Tinggal menunggu keputusan kuar jer..
Mcm tak nak tau je apew keputusan.Naseb baek r sem 1 lepas.
Dapat larh pointer cukup2 makan.Tapi aku ade r rse sedih sket for kawan2 yang terpaksa repeat 1 or 2 sbject.
Aku tengok dyorg blaja bersungguh2 dan aku yakin dyorg dah buat yg terbaik.Tapi aku ade r gak rse bersalah sebab aku ni bukan nye jenis budak study sgt.Juz budak normal yg ske men counter-strike,makan roti canai,and mkan otak2.
Yang aku risaukan sekarang ni ape result aku dan ape pandangan kawan2 terhadap keputusan aku nanti.I hope,dyorg bagi respon yg bagos dan tak menjauhkan diri.
Aku pon rse bersalah terhadap segelintir kawan2 aku yang mintak aku ajar subject2 tertentu coz aku memang tak pandai mengajar orang.
Dari zaman skol lagi aku memang tak pandai ajar org.Ade kew lepas aku dah ajar dyorang cakap aku ajar syok sendiri(hahhahaha).Tapi tu zaman skol dulu r.
Tapi sekarang masalah aku len plak(hahahha).Bila aku mengajar member2 aku,aku tak tau ape yg salah aku ajar sebab dyorang tak paham2.Len kew cara aku belajar dgn dyorng?
Erm,anyway mybe result aku untuk sem 2 ni kan kuar pada 10 june nie.Hopefully,I pass all the subject dan member2 aku pon dapat bende yg sme.Bgi aku,kejayaan takkan bermakna jika tidak dikongsi bersama.Lastly,aku nak ucap thank you very much kepada cikgu or lecturer yg mengajar aku dari dulu sampai sekarang.
Aku takkan lupakan jase2 mu guruku(hahhahha).Mcam klaka lak ayat.Tapi itu ikhlas dari hati.
THANK YOU CIKGU!



No comments:

Post a Comment