Wednesday, June 2, 2010

Music


perkara 1st yg terlintas dalam pikiran aku ble cakap psal music ialah Jonas Brothers.

Aku ni kre minat gle r dgn jonas brothers nie tak tau napew.First lagu dyorang yang aku dengar ialah Hold On itupon member aku yg introduce kat aku.Thanx r mal.Start dari tu aku terus minat dyorang.Kire ikut r sket2 perkembangan dyorang.Lagu dyorang yg paling aku minat sekarang ni lagu lme dyorang When You Look Me In The Eyes.Memang lagu ni bagi inspirasi ar kat aku.Boleh dikatakan tiap2 ari aku dengar lagu nie.




Lagi satu band yang aku minat ialah The Click Five.





Dyorang ni memang awesome r tak kire vocalist baru or lme.

Alamak teringat plak member aku sorang ni yang betol2 addicted to simple plan(hahahhaha)..Sorry Sab.
Anyway,aku pon tak tau larh asal r member aku sorang ni minat sangat simple plan tapi boleyh tahan gak r lagu simple plan nie..hehehe.msok r pale gak.
anyway,sab ni lagu untok ko.


Oleh kerana aku ni dilahirkan di Malaysia,aku tetap ade minat lagu melayu contohnye macam Faizal Tahir,Tomok,Bunkface and ramai lagi r.Tak cukup jari tangan dengan kaki aku nak kire.Cukup ar tu aku cter pasal music ni.Aku harap dunia ni akan sentiasa dihiburkan dengan musik yg berkualiti.
Anyway,
"Majulah Musik Untuk Negara"

No comments:

Post a Comment